Jan 31, 2012

Windows in Amsterdam

"Big beautiful windows everywhere" may be my first big impression of the Netherlands. Most people don't draw the curtains, many windows even don't have curtains. You can see their nice interior though the windows. But it's a little bit private things, so today I would like to show you shop windows in Amsterdam.
"大きなきれいな窓がいっぱい”というのが、オランダでの私の最初の大きな印象かもしれません。ほとんどの人がカーテンを引かないというか、むしろカーテンをつけていない窓もたくさんあります。なので、お家の中のすてきなインテリアが拝見できてしまいます。ですが、これは少しプライベートなことなので、今日はアムステルダムのお店のウィンドウのお写真をどうぞ。


When I see such a downstairs, I go down always without reason.
私はこういう地下を見ると、つい吸い込まれてしまいます。


A lovely stamp shop
すてきなハンコやさんです。
  


This was my favorite pop-up store, and gone unfortunately.
これは私のお気に入りだった期間限定のお店でした、残念ながらもうなくなっちゃったけど。 



Important one☆ Don't miss it!
大事なのだわ☆見逃さないで!

ooh-la-la