Jan 24, 2012

Markets in London

 Last weekend I was in London and looked around some markets.
 先週末、私はロンドンにいて、いくつかマーケットを見て回ったりしていました。

Portobello Market


 Spitalfields Market


There I fell in love at first sight with a so lovely brand .
そこで私はとってもすてきなブランドに出会って、一目惚れしてしまいました。


"TATTY BROWN"
 She's really amazing! I really love her design and respect her work.
It was really nice to meet you.
彼女は本当にすばらしい!彼女のデザイン大好きだし、本当尊敬です。
出会えてよかった。



Thank you so much again and I'm looking forward to your jacket! 
 ありがとう。ジャケット楽しみにしてます!



Brick Lane Market
 


I never fall in love easily, but the day was special; I fell in love with the other one.
私はあんまり一目惚れしないタイプなんだけど、その日は特別だったみたいで、また一目惚れしちゃいました。

"Dagda"
 Their works are highly original and lovely. I'm sorry that I can't show her make-up. It's so lovely☆ Thanks a lot, Claudia and Thomas! I'm looking forward to your website so much☆
彼らの作品はオリジナリティあふれていて、とてもかわいいです。彼女のお化粧がここで見せられなかったのが残念、とってもかわいかった☆ありがとう、Claudia Thomas! ウェブサイト楽しみに待ってるよ☆



 The last girls are "CUT OUT GIRLS".
 最後にCUT OUT GIRLS
They make so warm lovely bags. Please check the website below.
彼女たちはあったかいかわいいバッグを作ってます。ご覧あれ


I just went to the markets to look around. I never imagined that I could meet such nice people. It's so happy☆
I totally don't know where, when and whom I meet in my life. But when I see something nice of someone, I just want to tell her or him about it.
私は本当にただマーケットを見に行っただけで、こんなにすてきな人たちに出会えるとは思ってなかったけど、こういうのって本当に幸せです☆
自分の人生でいつどこで誰に出会うかなんて全くわからないことです。だけど、もしその誰かの何かすてきなことを見つけたら、ただそれを伝えたいと思います。