Jan 12, 2012

Echt waar bazaar

Last weekend we went to Utrecht to see something. It takes about 30 minutes by car to get there.
先週末、ちょっとユトレヒトへ行ってきました。ここからは車で30分ぐらいで行けます。


"Echt waar bazaar" held in the first weekend every month.
毎月第一週目の週末にある"Echt waar bazaar"

Along a canal it was.
運河沿いで。

 It's nice like a cave☆
洞窟みたいですてき☆


Unfortunately I forgot taking pictures inside, sorry... It was not so big but some artists sold their own handmade items. Nice☆
残念ながら中の写真を撮るのを忘れてしまいました、ごめんなさい。。。それほど大きくないけれど、いろんなアーティストが各自、ハンドメイドのアイテムを売ってて、すてきでした☆


Here's only one picture I took inside. Sorry it's hard to see, there're many comments written in many different languages.
中で一枚だけ撮った写真。見にくくてごめんなさい。いろんな言語でいろんなコメントが書かれていました。
 


Echt waar bazzar means like real true bazar. Maybe because it's a bazar by not famous but real creators. 
To see something creative makes me happy. I want to be also creative as long as I live.
 Echt waar bazzar 直訳すると、”本物のバザー”ぐらい
有名ではないけれど、本物のクリエイタ―たちによるものっていうことかなぁ
クリエイティブなものを見ると、幸せな気持ちになります。私も生きている限り、クリエイティブでありたいです。