May 7, 2012

The best friend in the world

For years we wanted to go to this place and finally we could go there.
長い間行きたかったところに、やっと行くことができました。




 




I had never seen these beautiful purple flowers.
こんな紫のきれいなお花を見たのは初めて







 A smiley knit
スマイリーニット


 yum yum "cocktail"= mixed fruit juice of mango, guava and strawberries☆
おいしかった―”カクテル”=マンゴー、グァバ、イチゴのミックスジュース



A lamp shop
ランプ屋さん









In the biggest mosque.
一番大きなモスク


 A curtain shop
カーテンやさん


Now the best friend of my husband lives in Cairo with his family and we stayed at their house. They brought us such nice places. 
We really appreciate for your surprise celebration for our 2nd wedding anniversary and my husband's birthday☆ 
Thank you so much again, we had a really nice time with you. 
We are looking forward to your visit by us soon♪
今だんなさんの親友家族がカイロに住んでいて、今回お邪魔してきました。こんなにたくさんすてきなところに連れて行ってもらいました。
サプライズで私たちの2周年記念日とだんなさんの誕生日のお祝いまで、とってもうれしかったです☆本当にすてきな時間を過ごせました、ありがとう!!こちらに来てくれるの楽しみに待ってるね♪


Sushi cake
寿司ケーキ