Dec 14, 2011

London before Christmas☆

Last weekend I was in London. I booked a flight about one week ago, though I have only two days off as usual.  
This is my second visit!( actually I don't remember well about my first time four years ago...) Anyway I like London and this time we were mainly in east area. It was nice☆
 先週末、私はロンドンにいました。 いつも通りお休みは土日の二日間しかないけれど、1週間ぐらい前にフライトを予約してしまいました。今回は2回目!(と言っても4年ぐらい前の初めての滞在のことはあまり覚えていないのだけれど、、)とにかくロンドンは好きです。今回はイーストを中心に。すてきでした☆



Fresh mint tea came with a tea cup☆
フレッシュミントティーもティーカップでね☆




London bus for a wedding☆
ウェディングだってロンドンバス☆



The shop I wanted to visit. So pretty☆
私が行きたかったお店。とってもかわいかった☆

 http://www.jandbtheshop.com/







Because it's before christmas☆
クリスマス前だから☆




 At the end I could meet so many Santa Clauses☆ Whoopie!!!
最後にはこんなにたくさんのサンタさんに出会っちゃいました☆ わーいっ!!